طناب زدن


در حال بارگذاری
۲۰ مهر ۱۳۹۷
word
18 کیلوبایت
2
30 بازدید
۴۵۰ تومان
خرید

طناب زدن

روش های طناب زدن

برنامه تحریکی

شاید طناب، زدن برای بعضی از شما مضحک باشد و شما را یاد ورزش های دوران کودکی تان بیندازد

که به جز روش پایه ای جفت پا روشی که مانند دویدن است،

روش های دیگری نیز برای طناب، زدن وجود دارد.

برای سوزاندن انرژی بیشتر می توانید به جای این که به طور عمودی بالا و پائین بپرید،

هنگامی که می پرید، پاهای خود را جفت کنید و به یک طرف خم کنید(مانند حالت اسکی کردن در پیچ ها)

و در پرش بعد پاهای خود را به طرف دیگر خم کنید.

در یک روش دیگر می توانید هنگامی که می پرید سعی کنید بیشتر بپرید

و پاهای خود را در هوا تا جای ممکن از یکدیگر باز کنید.

همچنین می توانید طناب، را نچرخانید بلکه آن را در دستان تان نگه دارید و سپس روی آن به جلو و عقب بپرید.

در روش سخت تر دیگر می توانید آن قدر بالا بپرید که با یک روش، دو بار طناب، را بچرخانید.

هنگامی که ضربان قلب تان خیلی بالا رفت و خسته شدید،

دو دسته طناب، را در یک دست بگیرید و بدون این که بپرید،

طناب، را در طرفین خود بچرخانید و یا می توانید برای رفع خستگی سرعت طناب، زدن خود را خیلی آهسته کنید.

 

دانلود مقاله و تحقیق دانش آموزی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.